Anasayfa     Günün Haberleri     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim  

  19 Nisan 2015

   CHP ADAYLARI ANKARA'DAYDI   Urfaspor Bucaspor'u Gole Boğdu   Tapuda Takas Dönemi Başlıyor   Trafik Cezası Taksitle Ödenecek   Öğretmenlere Rotasyon Şoku!   Urfaspor Bucaspor'la Karşılaşıyor   MEMURA EK DERECE   İki DEDAŞ Elemanı Rehin Alındı   Nimetoğlu "Basın Kulübü"ndeydi   SARAÇ "Liderlik Ödülü"nü Aldı   AK Parti Adayları Tanıtıldı   Oy Kullanacağın Yeri Tıkla-Öğren  





Site İçi Arama

Röportaj

Fotoğraflarla Afrika'ya Yolculuk

 Fotoğraflarla Afrika'ya Yolculuk..Belgin Turan SATICI röportajı.

Anket

URFASPOR SÜPER LİG'E ÇIKARMI?
EVET
HAYIR
FİKRİM YOK

Günün Manşetleri

CHP ADAYLARI ANKARA'DAYDI

Urfaspor Bucaspor'la Karşılaşıyor

MEMURA EK DERECE

Urfaspor Bucaspor'u Gole Boğdu

Nimetoğlu "Basın Kulübü"ndeydi

Öğretmenlere Rotasyon Şoku!

İki DEDAŞ Elemanı Rehin Alındı

Tapuda Takas Dönemi Başlıyor

Trafik Cezası Taksitle Ödenecek

Günün Fotoğrafı

Önemli Linkler

Hava Durumu

MİLLETVEKİLİ ADAY ANKETİ

11 Ocak 2011 21:58

URFAPRESS'TEN "MİLLETVEKİLİNİZ KİM OLSUN?"ANKETİ..İşte adaylar...












URFAPRESS "Millevekiliniz Kim Olsun" anketi düzenledi...İşte aday adayları...
 

URFAPRESS "Millevekiliniz Kim Olsun" anketi düzenledi...




URFAPRESS'in anket bölümündeki isimleri onaylayarak adaylarınızı belirleyebilirsiniz...




URFAPRESS.COM--URFAPRESS.NET--ŞANLIURFAPRESS.COM--ŞANLIURFAPRESS.NET





NOT:Altyapımız hazırlanıyor,10 aday adayı daha ankete eklenecek...
Bu haber şuana kadar 24177 defa okundu.

Yorum Ekle

Arkadaşına Gönder

Yazdır

HABER YORUMLARI

Bu Habere Toplam 57 Yorum Eklenmiştir.

Ş.URFA AK PARTİ ADAY ADAYI AHMET KAYAN ÖMER AYBERK

Ş.URFANIN VİZYON VE MİSYON SAHİBİ Ş.URFAMIZI DERT EDİNEN PROJELERİ OLAN AKADEMİK KARİYER SAHİBİ ADAYLARI GÖRMEK İSTİYORUZ AK PARTİ ADAY ADAYI OLAN YRD.DOÇ DR. AHMET KAYANI DESTEKLİYORUZ
05/03/2015 16:08

PAKİZE ÖZLEK TEZER Merve

Şanlıurfa`ya eğtim ve kültürüyle birçok yenilik getirecek,bayan adaylar arasında urfa için en iyisini yapabilecek olan tek bir isim var Pakize Özlek Tezer.Ayrıca meclise en çok yakışan kişi olacağına ve urfa`yı kültür başkenti yapacağına inanıyoruz. www.pakizeozlektezer.com
04/04/2011 20:53

adayımız Yrd.Doç Halil Özcan ibrahim çiftçi

Akademisyen Halil Özcan'ı mecliste görmek istiyoruz.
29/03/2011 01:55

memleket sevdalısı i halil onur

memleketimiz için 30 000 bin oyu olan dügerli aşireti içinden çıkan milet vekili aday adayımız hüseyin ateşe bu seçim maratonunda başırılar diler tbmm görmekten şeref duyarız dügerli aşireti için hayırlı olmasını dilerim onur ailesi
22/03/2011 14:32

YERİNDE KARAR SERKAN

GEÇMİŞ SİYASİ DENEYİM VE TECRÜBESİNE BAKILDIĞINDA DOĞRU VE YERİNDE BİR KARARLA AK PARTİDEN ADAY OLAN CELAL KÖSEOĞLUNA ÇIKMIŞ OLDUĞU BU YOLDA BAŞARILAR DİLERİM
18/03/2011 15:39

aday adayımız sayın ferhan türkan cengiz hakkı özeyranoğlu

şanlıurfamıza gerek tahsili gerek kültürüyle yeni bir vizyon getirecek halkla iç içe halkın sesi olacak yüksek jeoloji mühendisi olan sayın ferhan hanımı AK Parti bünyesinde siyasetin içinde görmekten gurur duydum memleketimize hayırlı olmasını dilerim. 12 Haziranda tüm desteğimiz ferhan hanım için olacaktır
18/03/2011 11:54

eğitimci sendikacı mustafa

viranşehir için eğitimci sendikacı STK ların desteğini alan FETHİ YILDIRIM aday adayı olarak görmek beni memnun etti gerçekten.gerçekten kim gösterilirse oy veririm diye düşünüyordum.gerçekten FEHİ YILDIRIM gösterilmeseydi oy kullanıp kullanmamada teredütlüydüm.
16/03/2011 07:33

işte urfalı işte okumuş işte karizma kadir doğan

bir urfalı olarak artık milletvekillerimizi mecliste bakan olarak da görmek istiyoruz bence buda sayın doçent ABDULKERİM GÖK beyefendiye yakışır ben başbakan olsaydım böyle bir adayı kaçırmazdım AKP ye yakışan temiz ferah aydınlık bir isim şanlıurfamıza hayırlı olsun aday olursa ceylenpınarlılar ilk defa bir miilletvekili çıkaracak olacağından bütün ama bütün oylar AKP ye halk herkes bunu söylüyor.Başbakanın dikkatine...
12/03/2011 21:29

memleket sevdalısı karetepe köyü

adayımız HÜSEYİN ATEŞ urfa adına çok iyi hizmetlerde bulunacağına yürekten inanıyoruz miletvekili görmek istiyoruzz akp gençlik kolları
02/03/2011 15:15

şanlıurfa adayı aslanoğlu

böyle saygın ve itibarlı bir şahsın şanlıurfamıza çok şeyler katacağına emin olup canı gönülden destekliyoruz başarılarını diliyoruz ayrıca HÜSEYİN ATEŞİN şanlıurfamızı tbbmm gururla temsil edeceğine inanıyoruz
02/03/2011 15:11

memleket için m aslanoğlu

şanlıurfamıza faydalı ve modern gelişimlerini sağlayacak tek aday hüeyin ateştir seçim maratonunda başarılar dileriz mecliste görmekten kıvanç duyarızz inşllah sayın başbakanımız urfamıza hizmet yapmayan diyer milett vekilirimize yol verirr
02/03/2011 15:06

ADAYIMIZ CELAL KÖSEOĞLU Adnan SUNGUR

CELAL BEYİN URFA ADINA ÇOK İYİ HİZMETLERDE BULUNACIĞINA YÜREKTEN İNANIYORUM..
28/02/2011 18:27

... smodanlı

gerçekten meclisimizin kraliyet yönetimine benzememesi içöin yeni adaylara ihtiyacımız var diye düşünüyorum. dr. halil özcan çok dürüst ve hak eden bir insan milletvekili olarak görmek istiyorum.
28/02/2011 09:27

MÜSLÜM MÜSLÜM

ADAY LİSTESİNE SEDAT DSAĞIR'DAN BAŞKASINI GÖREMEDİĞİMİZ İÇİN SEDAT SAĞIR'I MİLLET VEKİLİ OLARAK GÖRMEK İSTİYORUZ
23/02/2011 18:43

ADAYIMIZ CELAL KÖSEOĞLU M.REŞİT

kendini halkına ve memleketine adamış olan ve şerefiyle bugunlere gelen CELAL KÖSEOĞLU nu şanlıurfa mızda milletvekili olarak görmek isteriz.saygılarımla.
22/02/2011 13:01

İÇİMİZDEKİ ADAY ÖMER TAŞ MUHİTTİN TAŞ

YILLARCA MİLLİ EĞİTİMDE GÖREV YAPMIŞ GENÇLERİ ÜLKEMİZE YETİŞTİRMİŞ VE ŞEHRİMİZE DEĞER KATMIŞ MİLETVEKİLİ ADAYIMIZI ŞİMDİDEN KUTLUYORUM BİLGİLİ VE BİLİNÇLİ MİLET VEKİLİ ADAYI ARAYANLARA DUYURU ....
21/02/2011 18:49

Yar.Doç.Dr.Halil Özcan Eğitimci

Sayın Hocam.Yar.Doç.Dr.Halil Özcan şüphesiz eski milletvekillerimiz de Şanlıurfa'mıza hizmet vermişlerdir.Fakat devletin üst kademelerinde onları göremedik tek istisna :Necmettin Cevheri'ydi.Artık milletvekillerimizi sadece oylamalarda el kaldıran vekiller olarak görmek istemiyoruz.Bir bakan ,bir partinin üst düzey yöneticisi olarak ta görmek istemiyoruz.Bu anlamda siz ve sizin gibi adayların yolu inşALLAH açık olur.Saygılarımı sunuyorum.
21/02/2011 00:27

TEK ADAYIMIZ İZZET KORKMAZ azizkaya

şanlıurfa için hizmetler bekliyoruz
20/02/2011 14:06

adayımız sedat sağır ali

sedat sağırı milletvekili olarak görmek istiyoruz
19/02/2011 20:57

Cevap Halil Özcan

Eğitimci Kardeşim Biz hizmet için varız eski milletvekillerimiz şüphesiz hepsi hizmet yapmışlardır onlara teşekkür etmemiz lazım bizler inşallah kimseyi kırmadan üzmeden siyaset yapacağız. Eğitimci kardeşim bizi üzmek istemiyorsan herkesin hak ve hukukunu gözet. selamlar
18/02/2011 22:40

HÜSEYİN ATAŞ Paşa Türker

SAYIN HÜSEYİN ATAŞI SADECE MESCLİSTE GÖRMEK İSTİYORUZ.... AŞAĞI KOYMAT VE KABAHAYDAR NAHİYESİ ARKASINDA OLACAKTIR....
18/02/2011 19:24

Yar.Doç.Dr.Halil ÖZCAN Eğitimci

Yıllardır daha Türkçe konuşmasını bilmeyen miletvekillerimizden bıktık.Artık bilgili Şanlıurfa'ya hizmet verebilecek,kültürlü insanları görmek istiyoruz.Yar.DoÇ.Dr.Halil ÖZCAN'I yürekten destekliyorum...
16/02/2011 12:20

ADAYIMIZ CELAL KÖSEOĞLU mehmet köseoğlu

anap döneminden bu yana siyasi hizmetini şerefiyle yerine getiren adayımız CELAL KÖSEOĞLU nu milletvekili olarak görmek isteriz..
15/02/2011 12:59

ADAYIMIZ HÜSEYİN ATAŞ ercüment çelik

BU DÖNEM HÜSEYİN ATAŞI MECLİSTE GÖRMEK İSTİYORUZ YOLUN AÇIK OLSUN
13/02/2011 23:12

Aday Adayımız Yrd. Doç. Dr. Halil Özcan Mehmet

Sayın Editör: Ş.Urfa AKP Aday Adayımız Yrd. Doç. Dr. Halil Özcan anket listesinde görmek istiyoruz. Teşekkür ederiz
02/02/2011 15:57

Aday adayımız Yrd. Doç. Dr. Halil Özcan mehmet

Ş. Urfa AKP aday adyımız Yrd. Doç. Dr.Halil özcan. 18 yıllık Harran üniversitemizde öğretim görevlisi süresünce sayısız öğrenci yetiştirdiniz ve eğitime katkılarınızdan dolayı teşkkür ederiz. Bunun yanında öğrenci yutları kuran kursu yöneticilik görevlerinde bulundunuz. Komşu ülkeler ve Ortadoğu ülkelerinde açtığınız dil kursları ve ilişkilerin gelişmesinde yaptınız çalışmaları ilgiyle izliyorum. Bu çalışmalarnı Ş.Urfa halkına daha iyi hizmet edeceğine inanıyorum. Vekillik aday adaylığınızı canı gönülden destekliyorum.
01/02/2011 11:42

YUSUF GÖÇMEN VİRANŞEHİR MİLLETVEKİLİ HAYRUNNİSA

MEVCUT ADAYLAR ARASINDA MİLLETVEKİLLİĞİNİ LAYIKIYLA YERİNE GETİRECEK TEK ADAY YUSUF GÖÇMEN'DİR.VİRANŞEHİR YUSUF GÖÇMEN'LE DEĞİŞİMİ YAŞAYACAK VE ŞİMDİYE KADAR GÖRMEDİĞİ HİZMETİ GÖRECEKTİR.VİRANŞEHİR HALKI SUSMA VEKİLİNE SAHİP ÇIK.....
25/01/2011 10:31

ADAYIMIZ HİLVAN ESKİ BELEDİYE BAŞKANI MUSTAFA BAYI ahmet öztürkmen

tek söz tek yürek tek aday MUSTAFA BAYIK !!!
24/01/2011 12:32

ADAYIMIZ SEDAT SAĞIR SİVEREK63

ADAYIMIZ SEDAT SAĞIRDIR HERKESİN DESTEĞİNİN BEKLİYORUZ
23/01/2011 17:34

HAYIRLI OLUR İNŞALLAH NECMETTİN PINARBAŞI

YUSUF GÖÇMEN KARDEŞİMİZİ TANIRIM KENDİSİ AK PARTİ İÇİN BİR ÇOK FEDAKARLIKTA BULUNMUŞ VE VİRANŞEHİR HALKI İÇİN ELİNDEN GELEN HERŞEYİ YAPACAGINA İNANIYORUM Kİ ÖYLEDİR KENDİSİ ÇOK SAMİMİ YALANSIZ DÜRÜST BİR İNSAN İNŞALLAH KENDİSİNİ MİLLET VEKİLİ KOLTUGUNDA GÖRÜRÜZ ADALET HAKTAN YANA BİR İNSANI ŞANLIURFA OLARAK ÇOK ÖZLEDİK HAYIRLISI OLUR İNŞALLAH
22/01/2011 10:36

URFA İÇİN ....

LAMİ ODABAŞIDA YOK LÜFEN ONUDA EKLEMENİZİ RİCA EDERİM
21/01/2011 18:03

ÖMER TAŞ milletvekili adayı M. EMİN ASLAN

Değerli editör, ÖMER TAŞ'I MİLLETVEKİLİ ANKETİNE dahil etmenizi dikatlerinize sunuyorum.
21/01/2011 01:05

ÖMER TAŞ milletvekili adayı M. EMİN ASLAN

Değerli editör, ÖMER TAŞ'I MİLLETVEKİLİ ANKETİNE dahil etmenizi dikatlerinize sunuyorum.
21/01/2011 01:05

Adayımız ÖMER TAŞ Mehmet Uğraş

Demokrasi olgusunu yaşatacak,hizmetler noktasında çağ atlayacak AK PARTİ'DEN MLLETVEKİLİ ADAYIMIZ, EĞİTİMCİ,YÖNETİCİ,YAZAR,İŞLETMECİ ÖMER TAŞ'dır.
21/01/2011 00:56

nerede selam

urfanın büyük gazetecisi sayın ömer kapaklı vede müslüm aktürk nerede soruyorum bu iki güzide basın mensubu aday olmalı kesinlikle ..lütfen ekleyin tesekkurler
19/01/2011 01:43

yusuf göçmen vekil adayı olsun ismail

halkın taleplerini en iyii değerlendiracek biri kanal yöneticilerinin onu ankette katması çok faydalıolcaktır..
18/01/2011 15:51

YUSUF GÖÇMEN MEHMET

İŞÇİLER VE EMEKÇİLER OLARAK VİRANŞEHİR MİLLETVEKİLİ ADAYI YUSUF GÖÇMEN'İ TANIYORUZ. DÜRÜST,ERDEMLİ,HALKIN DERTLERİYLE DERTLENEN, BİRİKİMLİ AYDIN BİR KARDEŞİMİZDİR. AK PARTİ GENÇLİK KOLLARI BAŞKANI GÖREVİNİ EN İYİ ŞEKİLDE YAPAN YUSUF GÖÇMEN'İ TÜM VİRANŞEHİR'Lİ İŞÇİ VE EMEKÇİLER OLARAK ALNIMIZDAN AKITTIĞIMIZ KUTSAL TERLERİMİZ VE NASIRLI ELLERİMİZLE CANI GÖNÜLDEN DESTEKLİYORUZ
17/01/2011 22:42

adayım feridun öncel halil dönmezler

yılardır urfalıya urfaya dışardan hizmetini herkes biliyor mecliste gidip sadece el kaldırıp indirenleride biliyoruz ben artık el kaldırıp indiren degil gerçek ten çalışan ve urfayı seven insanları görmek istiyoruz ben feridun öncel diyorum umarım sizde aynı şeyleri düşünüyorsunuzdur her şey urfa için artık uyumayalım şanlıurfalılar..saygılar
17/01/2011 08:35

Yusuf AKSOY Adayımızdır. Vedat

Bu işi çok iyi bir şekilde yapacak olan ve Ak Parti sevdalısı Yusuf Aksoy adayımızdır canı gönülden destekliyoruz..
16/01/2011 14:02

işin ehli necmi

adayimiz murat yazar
16/01/2011 09:50

selam serkan

müslüm sunay vede emin karahan neden yok listede ?bu urfa sevdalılarda oolmalı ankette
16/01/2011 02:04

ADAYIMIZ AV.NİHAT KILIÇ İBRAHİM PARILDAR

ŞANLIURFA BAROSU YÖNETİM KURULU ÜYESİ OLAN MÜTEVAZİ VE DÜRÜST KİŞİLİĞİ İLE SURUÇ HALKININ URFADAKİ ÖNEMLİ BİR SİVİL TOPLUM KURULUŞUNDA CAN İLE BAŞ İLE ÇALIŞAN DEĞERLİ KARDEŞİMİZİ ADAY ADAYI OLARAK GÖRMEK İSTERİZ
16/01/2011 00:53

Av.AHMET DÜŞÜNÜR ali kılıç

KALİTELİ SAMİMİ VE DİK SİYASETİN EKOLÜ OLACAK DEĞERLİ BAŞKANIMIZI VEKİL OLARAK GÖRMEK BİZİ MUTLU EDECEKTİR.
16/01/2011 00:46

Adayımız ECZ. YUSUF KÜRKÇÜOĞLU Yılmaz Çetin

Şanlıurfa merkez adayımız Ecz. YUSUF KÜRKÇÜOĞLU'dur. Türkiye Yeşilay Cemiyeti Yönetim Kurulu Üyesi olan hemşehrimizi mecliste görmek isteriz.
15/01/2011 19:10

aday gençlik gençlik grubu

artık genç adaylar lazım.gençlik adına bir çok projede yer alan ve faaliyetler göşteren türkiye gençlik konfederaşyonun başarılı yöneticişi barış durak ve diğer genç adaylara yer verilmeli.
15/01/2011 18:35

işin ustası mahmut bey

adaylığı henüz gızlı tutulan mehmet emin şeyhanlıoğlu urfa için çok büyük bir şanstırr bence.kalıtelı dürüst.ve çalışkan barışçı...
15/01/2011 15:42

ADATIMIZ YUSUF AKSOY. Mehmet

Bozova da ak partinin kazanmasında büyük payı olan Aksoy ailesinden Beski aşiretinden Yusuf Aksoy Ak partiden adayımızdır tüm gönlümüzle destekliyoruz.
15/01/2011 00:51

aday sibel demir

Şanlıurfa için en iyi aday bence. Genç ve çalışkan birisi olmalı. Yaptığım araştırmalar sonucunda TÜRKİYE GENÇLİK KONFEDERASYONUN GENEL BAŞKAN YARDIMCISI olan gazeteci Barış Durak bu kriterlere çok uygun.Artık hizmet noktasında tıkanan ve sadece kendi menfaatleri doğrultusunda hareket eden aşiret adayları yerine genç adaylar olsun.
14/01/2011 13:22

AHMET KIRAN Yunus emre

ADAYIMIZ AHMET KIRAN ...
14/01/2011 01:29

herşeyin hayırlısı olsun ali

selammünaleyküm urfalı hemşerilerim her agızdan bir ses çıkıyor herkes kendi menfaati için konuşuyor bizler hz.ibrahimin torunları hz muhamedin ümetleriyiz o yüzden dikkat ederseniz urfa kutsal bir yerdir onun için çok önemli bir milletvekili seçmemiz gerekiyor okumuş akılı zeki atılgan işte bence burda bir aday var oda tam bahsetigim biri adayımız DOÇ.DR ABDULKERİM GÖK bütün ülke için hayırlı olsun ceylanpınarlıların medediiftiharıdır.ALLAH YOLUNU BAHTINI KISMETİNİ AÇIK ETSİN
13/01/2011 22:29

ADAYIMIZ CELAL KÖSEOĞLU KASIM ŞİMŞEK

1983 ANAP İKTİDARINDA URFAMIZA İL BAŞKANLIĞI YAPTIĞI SÜRE ZARFINDA GÜZEL HİZMERLER SUNAN TERCUBELİ SİYASETCİYİ AK PARTİDE URFAYA HİZMETE DEVAM ETMESİNİ İSTİYORUZ...
13/01/2011 18:15

AYDINLIK GÜNLER İÇİN MURAT ERHAN

HİÇ KİMSE MERAK ETMESİN VERDİGİ SÖZLERİN ARKASIN DA DURACAK BİR VEKİLİMİZ GELİYOR İSMİ İSE Syn AHMET GÜZEL BİZLER ONA GÜVENİYORUZ. BÖLGEMİZ VE TÜRKİYE YE ALLAH HAYIRLI UĞURLU ETSİN.
13/01/2011 14:35

ADAYIMIZ HÜSEYİN ATEŞ METİN

GERÇEKTEN DİKAT EDELİM MEMLEKE VE URFALIYA YARAYACAK OLSUN DİŞARDAN GELMIŞ OLMASIN HÜSEYİN ATEŞ ADAYIMIZIDR
13/01/2011 12:23

SÜPRİZ İSİMLER AKÇAKALELİ

AK PARTİ LİSTESİNDE DEYİŞİKLİK OLACAK BUNLARDAN BİRİ MAHALLİ SEÇİMDE AKÇAKALEDEN BAGIMSIZ ADAY ÇIKIP 8.BİN OY ALAN İL GENEL MECLİS ÜYESİ ÖMER AY AK PARTİDE YER ALACAKTIR
13/01/2011 09:14

selam selam

oy vermek için girdim ama oy vercek kişi bulamadım hep klişeleşmiş adaylar çalışkan isimler neden yok bir abdulkadir açar neden yok yada ismail demirkol yada ...
12/01/2011 21:57

el insaf ali canlı

Yıllardan beri her işi için Meclis yerine Feridun ÖNCEL'e koşan Ey Urfa halkı Beyin hakkını Beye verin lütfen
12/01/2011 21:23

merhaba hakan

merhaba iyi çalışmalar VİRANŞEHİR MHP ADAYI MEHMET YÜZÜCÜ
12/01/2011 10:06

Bu Kategorideki Diğer Haber Başlıkları

19.04.2015 15:15 · Urfaspor Bucaspor'u Gole Boğdu

19.04.2015 14:09 · CHP ADAYLARI ANKARA'DAYDI

19.04.2015 11:16 · Tapuda Takas Dönemi Başlıyor

19.04.2015 10:13 · Trafik Cezası Taksitle Ödenecek

19.04.2015 07:21 · Urfaspor Bucaspor'la Karşılaşıyor

19.04.2015 07:15 · MEMURA EK DERECE

19.04.2015 01:41 · Nimetoğlu "Basın Kulübü"ndeydi

19.04.2015 00:48 · İki DEDAŞ Elemanı Rehin Alındı

19.04.2015 00:05 · Öğretmenlere Rotasyon Şoku!

18.04.2015 16:11 · SARAÇ "Liderlik Ödülü"nü Aldı

18.04.2015 14:53 · AK Parti Adayları Tanıtıldı

18.04.2015 07:59 · Oy Kullanacağın Yeri Tıkla-Öğren

18.04.2015 06:33 · URFA'DA BIÇAKLI SALDIRI

18.04.2015 05:23 · Urfa'da 100 Bin Kişiye Tirit

18.04.2015 03:54 · Erbil'de Patlama,2 Türk Öldü

18.04.2015 00:40 · İBO:"URFA'LI BENİ TANIR"

17.04.2015 17:59 · Ömür Boyu Ehliyet Dönemi Bitti

17.04.2015 16:00 · R1'de Numara Ve Güzergah Değişti

17.04.2015 14:11 · Bin Beşyüz Kişiye Tirit İkram Edildi

17.04.2015 12:05 · Belediye Bedava Kefen Veriyor

17.04.2015 11:52 · Beyazgül Basın Toplantısı Düzenledi

17.04.2015 11:16 · Katı Atıktan Enerji Üretilecek

17.04.2015 08:33 · BÜTÜN MAAŞLAR ARTIYOR

17.04.2015 05:53 · Urfa'da TIR Alev Alev Yandı

17.04.2015 05:31 · Odaların Üyelerini Çaldılar!

17.04.2015 00:10 · Kültür Turizm Haftası Başladı

17.04.2015 00:04 · Sakal-ı Şerif Ziyarete Açıldı

17.04.2015 00:00 · 1150 Polis Müdürü Emekli Edildi

16.04.2015 14:30 · Urfa'dan Sabiha Gökçen'e İnilecek

16.04.2015 13:28 · 5 KİŞİ TUTUKLANDI

16.04.2015 10:45 · Küçük İş Adamlarıyla Görüştü

16.04.2015 10:40 · Ay Işığım Dur Durak Bilmiyor

16.04.2015 09:48 · Ünlü TRT'de Dünyaya Sesleniyor

16.04.2015 08:11 · BUNUN ADI SULAMA!

16.04.2015 08:04 · Zabıta Baskısı Deveyi Kestirdi!

16.04.2015 07:58 · BÖYLE DRAM GÖRÜLMEDİ

16.04.2015 07:47 · Suriyeliler Evde Üstsüz Gezince!

16.04.2015 07:12 · Çini:CHP'DE NELER OLUYOR!"

16.04.2015 06:26 · DOLAR DURDU,ALTIN UÇTU!

16.04.2015 05:41 · Cami Avlusunda Bebek Bulundu

16.04.2015 04:27 · BAĞLI'dan ŞANDER'e Ziyaret

16.04.2015 00:58 · 3 Askerin Ölüm Sebebi Belli Oldu

16.04.2015 00:09 · BİRİBİRLERİNE FENA GİRDİLER!

16.04.2015 00:07 · Üniversiteye Giriş Sistemi Değişiyor

16.04.2015 00:01 · AK Parti Urfa Adayları Tanıtıldı

16.04.2015 00:00 · SON YILLARIN EN BÜYÜK KAVGASI!

15.04.2015 15:56 · Ali Murat Bucak İlk Bürosunu Açtı

15.04.2015 14:36 · Tarihi GERMÜŞ Köyü Satıldı!

15.04.2015 13:25 · YARALI OLARAK YAKALANDI

15.04.2015 13:18 · Turizm Göbeklitepe'yle Canlanacak



Flash Haber

BİRİBİRLERİNE FENA GİRDİLER!

 TÜMSİAD Başkanı Sadık Sade ile Belediye Başkanı Celalettin Güvenç'ten biribirlerine çok ağır sözler.İşte o kapışma!

Köşe Yazarları

Halil ÇİNİ

 

Mahmut MANCI

 

Yaşar DURU

 

H.İbrahim TORU

 

Murat Şahin ŞAHANOĞLU

 

Ömer N. KAPAKLI

 

İmam Hüseyin SAVAŞ

 

Mutlu GÜNEŞ

 

Metin ŞENAY

 

Hüseyin GÜZEL

 

Ali ÇİZMECİOĞLU

 

İnş.Yük.Müh.İbrahim H. OKUYAN

 

İbrahim TORU

 

İsmail MUTLU

 

İsmail BAYRAM

 

Fuat KÜRKÇÜOĞLU

 

Mehmet BAYLAN

 

Mehmet CANBEYLİ

 

Reşat UZUN

 

Ayten DOĞAN

 

Osman Ataman BİNER

 

Ahin GÜNEŞ

 

C.REHAVİ

 

Mehmet YILDIRIM

 

Mustafa GÜMÜŞ

 

Zir.Müh.Adnan YETKİN

 

Belgin Turan SATICI

 

Tahir GÜLEBAK

 

Aziz ILGAZİ

 

Op.Dr.Yusuf Vehbi OCAK

 

Halil ÇAKIR

 

Nihat ÇAKIR

 

Nuray AÇAR

 

Hayri ÜLGEN

 

Sabri SORGUÇ

 

Ecz.Yusuf KÜRKÇÜOĞLU

 

Ahmet AKARSLAN

 

İ.Halil HAKTANKAÇMAZ

 

Yrd.Doç.Dr.Halil CAN

 

Zir.Müh.Hasan BAĞIŞ

 

Anasayfa     Günün Haberleri     Sitene Ekle     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim  

  19 Nisan 2015