Anasayfa     Günün Haberleri     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim  

  01 Kasım 2014

   DURU TV'den Urfaspor Maç Yayını   Kaçak Dubalar Kaldırıldı   Şimşek Vali Küçük İle Görüştü   ÖNEN Oda Geleneğini Sürdürdü   Peşmergelerin Hesabı Valilikten   GENÇ MİSİAD KURULDU   ÇUHADAROĞLU URFAPRESS'TE   Kobani'de Hedefler Yine Vuruldu   Gap Arena Manisa Maçına Hazır   Çadır Kentte Yangın Tatbikatı   İşte Komşu İlimizin Başkanı   Öldürdüğü Kadının Cenazesine Gitti  

Site İçi Arama

Röportaj

SATICI-Dr.GÖKALP Röportajı

 ODTÜ Eğitim Bilimleri bölümünün değerli hocalarından Yrd. Doç. Dr. Gökçe Gökalp ile zaman yönetimine doğru bir yolculuk yapıyoruz

Anket

URFASPOR SÜPER LİG'E ÇIKARMI?
EVET
HAYIR
FİKRİM YOK

Günün Manşetleri

Günün Fotoğrafı

Önemli Linkler

Hava Durumu

ÇİZMECİOĞLU Ailesinin mutlu günü

24 Haziran 2010 22:22

ÇİZMECİOĞLU ve BULDUK Ailelerinin mutlu günü...
ÇİZMECİOĞLU ve BULDUK Ailelerinin mutlu günü...



URFAPRESS'in imtiyaz sahibi ve iş adamı Ali Çizmecioğlu'nun oğlu Müzik Öğretmeni Halil Affan Çizmecioğlu ile Kars-Sarıkamış'ın önde gelen köklü ailelerinden BULDUK Ailesinden Yusuf Bulduk'un kızı İngilizce Öğretmeni Pınar Bulduk dün akşam İstanbul'un önemli mekanlarından ,İstanbul Beykoz Korusunda yapılan mütevazı bir düğünle nişanlanarak evliliğe ilk adımı attılar...



300 konuğun ağırlandığı muhteşem gecede çiftin kirveliğini Urfa'nın sevilen simalarından ve önde gelen ailelerinden ,İstanbul'da yaşayan iş adamı Mehmet Oturakçı yaptı...



Gecede yine Urfa'nın sevilen,tanınan simalarından Vahap Tatlı,Pamukbank İstihbarat Genel Müdürü Rıfkı Karaçizmeli,Fuat Şurgun,Akşam Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni İlhami Davutoğlu ,THY Dünya ve Türkiye Satış Pazarlama Daire Başkanı Faruk Çizmecioğlu gibi isimlerin yanısıra Urfa'lı ünlü sanatçı Zekeriya ÜNLÜ katıldı...



Damat adayı Halil Affan Çizmecioğlu kendi düğününde yoğun istek üzerine duygusal şarkılar seslendirirken Zekeriya Ünlü ise anılarını anlatarak söylediği şarkılarla geceye renk kattı.Gecenin en önemli anı ise Zekeriya Ünlü'nün okuduğu "O BENİM BABAM" şarkısı anında ve sonrasında salonda bulunanları ağlatmasıydı...



URFAPRESS.NET

Bu haber şuana kadar 8378 defa okundu.

Yorum Ekle

Arkadaşına Gönder

Yazdır

HABER YORUMLARI

Bu Habere Toplam 52 Yorum Eklenmiştir.

Hayırlı olsun Mustafa Hayati ÇİZMECİOĞLU

Hayırlı olsun,mutluluklardileriz Trabzon
08/07/2010 14:08

Beni çok mutlu ettiniz. Ali Çizmecioğlu

Oğlum Halil Affan'ın mutlu gününde bizleri çiçekleriyle,telefonlarıyla,mesajlarıyla,yorumlarıyla,telgraflarıyla,bizzat düğüne gelerek onore eden siz tüm dostlarıma minnettarım.Bu işe soyunduğumuzda çok yalnız kalacağımı düşünmüştüm.Dostum kalmadı demiştim.Yanılmışım.Hepinize binlerce teşekkürler.İyiki varsınız.Sağolun.
29/06/2010 11:28

Zaman geçiyor!... Bülent Okutan

Çocukluğumdan beri Ali ağbim Urfa gençliğinde hep gözümde bir ekol olmuştur. Uzun boyu, şık giyimi,özenli saçları ile. Ama zaman Ali ağbi dinlemiyor. Ağbilerde gün gelip dedeliğe doğru yürüyor. Sen dede de olsan benim çocukluğumun, bugünümün, yarınımın Ali Ağbisi olacaksın merak etme. Zamana birlikte direneceğiz. Fakat mutluluğa asla. O yüzden ağır basan mutluluğuna ortak oluyor seni ve gençlerimizi gönülden kutluyorum Ali AĞBİ ciğim... BÜLENT
29/06/2010 01:12

Mutluluklar Mustafa AKAY

Ali abicim sizlerin vasıtasıyla oğlunuz ve gelininize mutluluklar ve ömür boyu sağlık dilerim.
28/06/2010 23:51

Hayırlı olsun Murat ALIŞKAN

Ömür boyu mutluluklar dilerim.Allah utandırmasın.
28/06/2010 15:58

mutluluklar diliyorum Ali Türkeri

"allah mesut mutlu etsin enişte "
28/06/2010 12:19

mutluluklar hale soran

ali abi kayınpeder oldun he yaşlandığının resmidir bu umarım ömür boyu mutlu olurlar
28/06/2010 12:11

mutluluklar diliyorum erdoğan boylu

"sevgili kardeşim dilerim mutluluğun sen ve sevdiklerinle birkilte bir ömür boyu sağlıkla devem etsin genç çiftlerimizede bir ömür boyu mutluluklar diliyorum kib slm "
28/06/2010 12:11

Haklısın ama mehmet ünlü

"Ali baba inian hazırlandım otobüs bilrtimide ayırtım.fakat senin gibi değerli bir akdaşın annesi vefa t etti onounla ilgilenmek zorunluğu hisettim onun için aranızda bulunamadım senden özür dilyor.damdtadayı ve gelin adayına mutluluklar dilyorum sevgiler"
28/06/2010 12:07

Ömür boyu mutluluklar M.Emin BAYDAĞ

Allah hayırlı uğrlu etsin gençlere bir ömür boyu mutluluklar dilerim.
28/06/2010 10:17

Mutluluklar dilerim İ.Halil DEMİRKOL

Allah hayırlı uğurlu etsin.Mutluluklar dilerim.
27/06/2010 17:00

ali çizmecioğlunun mutlu günü hikmet kasap kadı esk urfa spo

ali kardeşim bu mutlu gününüzde aranızda bulunamadıgım için çok üzgünümgençlerin günleri umutlu gelecekleri umutlu olsunder herkese selamlr
27/06/2010 16:25

ömür boyu mutluluklar dilerim ahmet demir

gençlere ömür boyu bir yastıkta mutlu umutlu bir ömür dilerim ali beyi kutlarım
27/06/2010 14:29

ömür boyu mutluluklar Faruk Kasapoğlu

"Gençlere ömür boyu mutluluklar dilerim.Ali kardeş Allah sanada torunlarını sevmeyi nasip etsin.Sağlık ve esenlikler.."
27/06/2010 09:48

Mutluluklar dilerim Beyzade Aslanbey

Mutluluklar dilerim allah mutlu mesut etsin
27/06/2010 09:23

allah hayırlı etsin. M.Celal Çiftçioğlu

allah hayırlı etsin.allah tamamına erdirsin.gençlere mutluluklar dilerim.
27/06/2010 09:19

Böylesi Gurur Verici Ahmet Şemsettin Gökdoğan

Böylesi Gurur Verici Allah Tüm Ailelere Böylesi Gurur Verici, Mutlulukları Nasip Etsin..Her İki Genç Kardeşime de,Mutluluklarının ve Heyecanlarının İlk Günkü Gibi, Bir Ömür Boyu...Sürmesini Dilerim.
27/06/2010 08:46

Çok sevindim Belgin Turan Satıcı

Hayırlı olsun. Allah tamamına erdirsin.
27/06/2010 08:42

mutluluklar dilerim Dr.Gönül Altıparmak

mutluluklar dilerim Allah hayırlı uğurlu etsin
26/06/2010 17:18

hayırlı olsun Ahmet Gökçin

hayırlı olsun darısı bekarların başına.
26/06/2010 17:11

mutluluklar diliyoruz ÖZTÜRKMEN Ailesi"

"Nice beraber mutlu yıllara... Sağlık ve mutluluklar diliyoruz. ÖZTÜRKMEN Ailesi"
26/06/2010 17:00

Mutluluklar A.Kadir Açar

Çizmecioğlu Ailesinin birbirinden güzel tüm fertlerine iki cihan saadeti dilerim.Sevgi dolu saygılarımla..."
26/06/2010 16:56

MUTLULUKLAR DİLERİM HÜSEYİN LEBLEBİCİOĞLU

BU MUTLU GECENİZDE BULUNAMADIĞIM İÇİN ÜZGÜNÜM.GENÇ ÇİFTİMİZE ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLERİM.
26/06/2010 13:35

Mutluluklar Dilerim sami YAMANGÖZ

Çizmecioglu Ailesine Mutluluklar Dılerım
26/06/2010 12:23

HARİKAYDI SERKAN İREMET

"Ali abicim harika bir geceydi senin adına yakışır bir ortamdı ne kadar çok sevenin oldugunu hepimiz gördük saygılar"
26/06/2010 12:03

MUTLULUKLAR DİLERİM ÖMER FARUK BEHRAM

ÇİZMECİOĞLU AİLESİNİN MUTLUĞUNUN DEVAMINI DİLER KARDEŞİME SAĞLIKLI NİCE GÜNLER TEMENİ EDERİM. SEVGİLERİMLE...
26/06/2010 11:50

mutluluklar dilerim. Bakır Erköseoğlu

. ÇİZMECİOĞLU AİLESİNE Mutluluklar diliyorum.
26/06/2010 11:22

mutluluklar dilerim. MUSTAFA MUTLU

Hep böyle güzel günlerde Görmek dilegile ,Evli çiftlere Mutluluklar diler Gözlerinden öperim.
26/06/2010 11:18

Kardeşim benim Fuat Şurgun

"Kardeşim benim ... can dostum ... yıllar sonra böyle mutlu bir günde nezih insanların arasında olmamızıve güzellikleri paylaşmamızı sağladığın için minnettarım... Bizde Ailece mutluluğunuzu paylaşıyoruz... Selam ve sevgiler Ali'ciğim..."
26/06/2010 10:31

Allah tamamına erdirsin Fuat kürkçüoğlu

. Bir babanın tadacağı en güzel tad.Ben oğlumu evlendirirken bu hazzı duydum.Allah tamamına erdirsisn.Allah seni başlarından eksik etmesin.
26/06/2010 07:06

afferin affan halil balıkçıoglu

sizleri kutluyor mutluluklar diliyorum....
25/06/2010 22:00

GÜZELLİKLER SİZİN İSMAİL BOZKURT[ABUFATİH]

GENÇLERİ TEBRİK EDİYOR ALİ ABİYE SIHHATLİ YARINLAR DİLERİM.
25/06/2010 20:00

Tebrikler Bakır YETİM

Sevgili Ali Abi, Genç çifte mutluluklar diler, Düğünlerinde buluşmak temennisiyle. Ayrıca Mutlu gününüzü sizinle paylaşan tüm dostlara sevgi ve saygılarımı sunarım.
25/06/2010 16:28

mutluluklar kaleci ferhat

allah BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR VERSİN İNŞALLAH
25/06/2010 15:58

mutluluklar mehmet sert

"Ali abicim gençleri tebrik eder gözlerinden öperim."
25/06/2010 15:36

mutluluklar serkan iremet

mutluluklar Evet harika bir geceydi ve orada olmak güzeldi mutluluklar
25/06/2010 14:28

mutluluklar mutlu

ali abime ve yengeme hayırlı bu mutlu günde mutlulukları artar inşallih halil affan yegenime mutluluklar dilerim
25/06/2010 14:09

mutluluklar Gazeteci Mustafa Çadırcı

mutlu günü çok,mutsuz günü yok denilebilecek yarınlar,sizlerin ve tüm sevdiklerinizin olsun.
25/06/2010 14:07

mutluluklar sizin olsun halil kazoğlu

Canım kardeşime ve nişanlısına mutluluklar diliyoruz. Ailece en güzel günlerin onların olmasını diliyoruz... Kucak dolusu sevgilerle... halil kazoğlu ve ailesi
25/06/2010 14:05

mutluluklar ALİ İHSAN

ALİ ABİ GENŞLERE MUTLULUKLAR.SAĞLIK SIHHAT DİLİYOR VE SENİ KARDEŞİMİ KUTLUYORUM.
25/06/2010 14:04

MUTLULUKLAR DİLERİM kadir köseler

Çizmecioğlu ve Bulduk ailesinin bu mutlu gününü kutlarım. her iki aileye mutluluklar dilerim. Ali abi senin gibi değerli bir insanın bu mutlulutları hakediyor. allah her iki aileye ömür boyun mutluluklar nasip etsin. hayırlı olsun.
25/06/2010 12:07

TEBRİKLER DR A.İNAN

Bu mutlu günde aranızda bulunamadığım için üzgünüm.Ömürboyu mutluluklar dileğiyle ...
25/06/2010 11:49

Tebrikler Bekir karaçizmeli

Allah Mutluluğunuzun Bir Ömür Boyu sürmesini Nasip etsin....
25/06/2010 11:23

"allah hayırlı uğurlu etsin Adil Haktankaçmaz

"allah hayırlı uğurlu etsin canım "allah hayırlı uğurlu etsin canım kardeşimALLAH Hep böyle mutluluklar versin"
25/06/2010 11:22

TEBRİKLER dr.afsoran

Böyle güzel insanlara böyle güzel bir dügünle birlikteliklerinin devamını diler sağlık ve mutluluklarının devamını dileriz HALE-AHMET SORAN
25/06/2010 11:03

"Allah hayırlı uğurlu etsin, Yücel Öcal

"Allah hayırlı uğurlu etsin,balayında antalya finikeye davetlim olarak beklerim..."
25/06/2010 11:01

Allah tamamına erdirsin Ecz. Yusuf KÜRKÇÜOĞLU

Değerli dostum Ali Çizmecioğlu'nun oğlu Affan ile Bulduk Ailesi'nin kızları Pınar'ı tebrik ederim. Allah tamamına erdirsin.
25/06/2010 10:42

İran dan sevgiler Faruk Kasapoğlu

Ali kardeşim İran dan sevgiler selamlar.Çocukları tebrik ediyorum.Allah mürrüvetlerini vetorunları göstermeyi nasip etsin..selamlar..
25/06/2010 10:40

mutluluklar diliyorum İzzettin ÖZDEMİR

Evlilige atılan bu ilk adımı tebrik ediyor mutluluklar diliyorum.
25/06/2010 10:39

Mutluluk ve başarılar Mehmet Emin Demirkol

Çizmecioğlu Ailesinin mutlu günü. Allah mutlu etsin kardeşim allah mesut etsin
25/06/2010 10:37

Mutluluklar Ali Rıza ÖZTÜRKMEN

Her zaman en iyisine layık kardeşime mutluluklar.. Canım kardeşime ve nişanlısına mutluluklar diliyoruz. Ailece en güzel günlerin onların olmasını diliyoruz... Kucak dolusu sevgilerle... ÖZTÜRKMEN AİLESİ
25/06/2010 10:02

Hayırlı olsun Mahmut Mancı

Genç çiftlerin bu mutlu günlerinde yanlarında olamıdığmdan dolayı sizlerin aracığıyla mutluluklar dilerm.
24/06/2010 23:16

Bu Kategorideki Diğer Haber Başlıkları

31.10.2014 14:58 · DURU TV'den Urfaspor Maç Yayını

31.10.2014 14:36 · Kaçak Dubalar Kaldırıldı

31.10.2014 13:14 · Peşmergelerin Hesabı Valilikten

31.10.2014 13:13 · Şimşek Vali Küçük İle Görüştü

31.10.2014 13:06 · GENÇ MİSİAD KURULDU

31.10.2014 11:27 · ÇUHADAROĞLU URFAPRESS'TE

31.10.2014 11:08 · Çadır Kentte Yangın Tatbikatı

31.10.2014 10:10 · Gap Arena Manisa Maçına Hazır

31.10.2014 09:58 · ÖNEN Oda Geleneğini Sürdürdü

31.10.2014 09:29 · Kobani'de Hedefler Yine Vuruldu

31.10.2014 07:48 · Çini:Bu kadar gizlilik neden?

31.10.2014 06:34 · Urfa'ya Ciddi Yağış Uyarsı

31.10.2014 05:13 · Peşmerge Yemek Parası Ödememiş

31.10.2014 05:09 · Öldürdüğü Kadının Cenazesine Gitti