Anasayfa     Günün Haberleri     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim  

  28 Temmuz 2014

   AY IŞIĞIM SEVİNÇ SAÇTI   Feci Kazada 4 Kişi Yaşamını Yitirdi   Öztürkmen'den Bayram Mesajı   Otomobil Devrildi,4 Kişi Yaralandı   Ali Çizmecioğlu'ndan Bayram Mesajı   Namaz Sonrası Mezarlığa Akın   URFASPOR'dan Bayram Mesajı   Çizmecioğlu'ndan Bayram Mesajı   Vekil ÖNEN Bayram Mesajı Yayınladı   Kasımpaşa'nın Urfaspor'a Ayıbı!   Marius Niculae Urfaspor'a İmza Attı   Urfa'da Silahlı Kavga,3 Ağır Yaralı  

Site İçi Arama

Röportaj

SATICI-Dr.GÖKALP Röportajı

 ODTÜ Eğitim Bilimleri bölümünün değerli hocalarından Yrd. Doç. Dr. Gökçe Gökalp ile zaman yönetimine doğru bir yolculuk yapıyoruz

Anket

URFASPOR SÜPER LİG'E ÇIKARMI?
EVET
HAYIR
FİKRİM YOK

Günün Manşetleri

Ali Çizmecioğlu'ndan Bayram Mesajı

Çizmecioğlu'ndan Bayram Mesajı

Öztürkmen'den Bayram Mesajı

URFASPOR'dan Bayram Mesajı

Feci Kazada 4 Kişi Yaşamını Yitirdi

Otomobil Devrildi,4 Kişi Yaralandı

Namaz Sonrası Mezarlığa Akın

AY IŞIĞIM SEVİNÇ SAÇTI

Günün Fotoğrafı

Önemli Linkler

Hava Durumu

ÇİZMECİOĞLU Ailesinin mutlu günü

24 Haziran 2010 22:22

ÇİZMECİOĞLU ve BULDUK Ailelerinin mutlu günü...
ÇİZMECİOĞLU ve BULDUK Ailelerinin mutlu günü...



URFAPRESS'in imtiyaz sahibi ve iş adamı Ali Çizmecioğlu'nun oğlu Müzik Öğretmeni Halil Affan Çizmecioğlu ile Kars-Sarıkamış'ın önde gelen köklü ailelerinden BULDUK Ailesinden Yusuf Bulduk'un kızı İngilizce Öğretmeni Pınar Bulduk dün akşam İstanbul'un önemli mekanlarından ,İstanbul Beykoz Korusunda yapılan mütevazı bir düğünle nişanlanarak evliliğe ilk adımı attılar...



300 konuğun ağırlandığı muhteşem gecede çiftin kirveliğini Urfa'nın sevilen simalarından ve önde gelen ailelerinden ,İstanbul'da yaşayan iş adamı Mehmet Oturakçı yaptı...



Gecede yine Urfa'nın sevilen,tanınan simalarından Vahap Tatlı,Pamukbank İstihbarat Genel Müdürü Rıfkı Karaçizmeli,Fuat Şurgun,Akşam Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni İlhami Davutoğlu ,THY Dünya ve Türkiye Satış Pazarlama Daire Başkanı Faruk Çizmecioğlu gibi isimlerin yanısıra Urfa'lı ünlü sanatçı Zekeriya ÜNLÜ katıldı...



Damat adayı Halil Affan Çizmecioğlu kendi düğününde yoğun istek üzerine duygusal şarkılar seslendirirken Zekeriya Ünlü ise anılarını anlatarak söylediği şarkılarla geceye renk kattı.Gecenin en önemli anı ise Zekeriya Ünlü'nün okuduğu "O BENİM BABAM" şarkısı anında ve sonrasında salonda bulunanları ağlatmasıydı...



URFAPRESS.NET

Bu haber şuana kadar 7941 defa okundu.

Yorum Ekle

Arkadaşına Gönder

Yazdır

HABER YORUMLARI

Bu Habere Toplam 52 Yorum Eklenmiştir.

Hayırlı olsun Mustafa Hayati ÇİZMECİOĞLU

Hayırlı olsun,mutluluklardileriz Trabzon
08/07/2010 14:08

Beni çok mutlu ettiniz. Ali Çizmecioğlu

Oğlum Halil Affan'ın mutlu gününde bizleri çiçekleriyle,telefonlarıyla,mesajlarıyla,yorumlarıyla,telgraflarıyla,bizzat düğüne gelerek onore eden siz tüm dostlarıma minnettarım.Bu işe soyunduğumuzda çok yalnız kalacağımı düşünmüştüm.Dostum kalmadı demiştim.Yanılmışım.Hepinize binlerce teşekkürler.İyiki varsınız.Sağolun.
29/06/2010 11:28

Zaman geçiyor!... Bülent Okutan

Çocukluğumdan beri Ali ağbim Urfa gençliğinde hep gözümde bir ekol olmuştur. Uzun boyu, şık giyimi,özenli saçları ile. Ama zaman Ali ağbi dinlemiyor. Ağbilerde gün gelip dedeliğe doğru yürüyor. Sen dede de olsan benim çocukluğumun, bugünümün, yarınımın Ali Ağbisi olacaksın merak etme. Zamana birlikte direneceğiz. Fakat mutluluğa asla. O yüzden ağır basan mutluluğuna ortak oluyor seni ve gençlerimizi gönülden kutluyorum Ali AĞBİ ciğim... BÜLENT
29/06/2010 01:12

Mutluluklar Mustafa AKAY

Ali abicim sizlerin vasıtasıyla oğlunuz ve gelininize mutluluklar ve ömür boyu sağlık dilerim.
28/06/2010 23:51

Hayırlı olsun Murat ALIŞKAN

Ömür boyu mutluluklar dilerim.Allah utandırmasın.
28/06/2010 15:58

mutluluklar diliyorum Ali Türkeri

"allah mesut mutlu etsin enişte "
28/06/2010 12:19

mutluluklar hale soran

ali abi kayınpeder oldun he yaşlandığının resmidir bu umarım ömür boyu mutlu olurlar
28/06/2010 12:11

mutluluklar diliyorum erdoğan boylu

"sevgili kardeşim dilerim mutluluğun sen ve sevdiklerinle birkilte bir ömür boyu sağlıkla devem etsin genç çiftlerimizede bir ömür boyu mutluluklar diliyorum kib slm "
28/06/2010 12:11

Haklısın ama mehmet ünlü

"Ali baba inian hazırlandım otobüs bilrtimide ayırtım.fakat senin gibi değerli bir akdaşın annesi vefa t etti onounla ilgilenmek zorunluğu hisettim onun için aranızda bulunamadım senden özür dilyor.damdtadayı ve gelin adayına mutluluklar dilyorum sevgiler"
28/06/2010 12:07

Ömür boyu mutluluklar M.Emin BAYDAĞ

Allah hayırlı uğrlu etsin gençlere bir ömür boyu mutluluklar dilerim.
28/06/2010 10:17

Mutluluklar dilerim İ.Halil DEMİRKOL

Allah hayırlı uğurlu etsin.Mutluluklar dilerim.
27/06/2010 17:00

ali çizmecioğlunun mutlu günü hikmet kasap kadı esk urfa spo

ali kardeşim bu mutlu gününüzde aranızda bulunamadıgım için çok üzgünümgençlerin günleri umutlu gelecekleri umutlu olsunder herkese selamlr
27/06/2010 16:25

ömür boyu mutluluklar dilerim ahmet demir

gençlere ömür boyu bir yastıkta mutlu umutlu bir ömür dilerim ali beyi kutlarım
27/06/2010 14:29

ömür boyu mutluluklar Faruk Kasapoğlu

"Gençlere ömür boyu mutluluklar dilerim.Ali kardeş Allah sanada torunlarını sevmeyi nasip etsin.Sağlık ve esenlikler.."
27/06/2010 09:48

Mutluluklar dilerim Beyzade Aslanbey

Mutluluklar dilerim allah mutlu mesut etsin
27/06/2010 09:23

allah hayırlı etsin. M.Celal Çiftçioğlu

allah hayırlı etsin.allah tamamına erdirsin.gençlere mutluluklar dilerim.
27/06/2010 09:19

Böylesi Gurur Verici Ahmet Şemsettin Gökdoğan

Böylesi Gurur Verici Allah Tüm Ailelere Böylesi Gurur Verici, Mutlulukları Nasip Etsin..Her İki Genç Kardeşime de,Mutluluklarının ve Heyecanlarının İlk Günkü Gibi, Bir Ömür Boyu...Sürmesini Dilerim.
27/06/2010 08:46

Çok sevindim Belgin Turan Satıcı

Hayırlı olsun. Allah tamamına erdirsin.
27/06/2010 08:42

mutluluklar dilerim Dr.Gönül Altıparmak

mutluluklar dilerim Allah hayırlı uğurlu etsin
26/06/2010 17:18

hayırlı olsun Ahmet Gökçin

hayırlı olsun darısı bekarların başına.
26/06/2010 17:11

mutluluklar diliyoruz ÖZTÜRKMEN Ailesi"

"Nice beraber mutlu yıllara... Sağlık ve mutluluklar diliyoruz. ÖZTÜRKMEN Ailesi"
26/06/2010 17:00

Mutluluklar A.Kadir Açar

Çizmecioğlu Ailesinin birbirinden güzel tüm fertlerine iki cihan saadeti dilerim.Sevgi dolu saygılarımla..."
26/06/2010 16:56

MUTLULUKLAR DİLERİM HÜSEYİN LEBLEBİCİOĞLU

BU MUTLU GECENİZDE BULUNAMADIĞIM İÇİN ÜZGÜNÜM.GENÇ ÇİFTİMİZE ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLERİM.
26/06/2010 13:35

Mutluluklar Dilerim sami YAMANGÖZ

Çizmecioglu Ailesine Mutluluklar Dılerım
26/06/2010 12:23

HARİKAYDI SERKAN İREMET

"Ali abicim harika bir geceydi senin adına yakışır bir ortamdı ne kadar çok sevenin oldugunu hepimiz gördük saygılar"
26/06/2010 12:03

MUTLULUKLAR DİLERİM ÖMER FARUK BEHRAM

ÇİZMECİOĞLU AİLESİNİN MUTLUĞUNUN DEVAMINI DİLER KARDEŞİME SAĞLIKLI NİCE GÜNLER TEMENİ EDERİM. SEVGİLERİMLE...
26/06/2010 11:50

mutluluklar dilerim. Bakır Erköseoğlu

. ÇİZMECİOĞLU AİLESİNE Mutluluklar diliyorum.
26/06/2010 11:22

mutluluklar dilerim. MUSTAFA MUTLU

Hep böyle güzel günlerde Görmek dilegile ,Evli çiftlere Mutluluklar diler Gözlerinden öperim.
26/06/2010 11:18

Kardeşim benim Fuat Şurgun

"Kardeşim benim ... can dostum ... yıllar sonra böyle mutlu bir günde nezih insanların arasında olmamızıve güzellikleri paylaşmamızı sağladığın için minnettarım... Bizde Ailece mutluluğunuzu paylaşıyoruz... Selam ve sevgiler Ali'ciğim..."
26/06/2010 10:31

Allah tamamına erdirsin Fuat kürkçüoğlu

. Bir babanın tadacağı en güzel tad.Ben oğlumu evlendirirken bu hazzı duydum.Allah tamamına erdirsisn.Allah seni başlarından eksik etmesin.
26/06/2010 07:06

afferin affan halil balıkçıoglu

sizleri kutluyor mutluluklar diliyorum....
25/06/2010 22:00

GÜZELLİKLER SİZİN İSMAİL BOZKURT[ABUFATİH]

GENÇLERİ TEBRİK EDİYOR ALİ ABİYE SIHHATLİ YARINLAR DİLERİM.
25/06/2010 20:00

Tebrikler Bakır YETİM

Sevgili Ali Abi, Genç çifte mutluluklar diler, Düğünlerinde buluşmak temennisiyle. Ayrıca Mutlu gününüzü sizinle paylaşan tüm dostlara sevgi ve saygılarımı sunarım.
25/06/2010 16:28

mutluluklar kaleci ferhat

allah BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR VERSİN İNŞALLAH
25/06/2010 15:58

mutluluklar mehmet sert

"Ali abicim gençleri tebrik eder gözlerinden öperim."
25/06/2010 15:36

mutluluklar serkan iremet

mutluluklar Evet harika bir geceydi ve orada olmak güzeldi mutluluklar
25/06/2010 14:28

mutluluklar mutlu

ali abime ve yengeme hayırlı bu mutlu günde mutlulukları artar inşallih halil affan yegenime mutluluklar dilerim
25/06/2010 14:09

mutluluklar Gazeteci Mustafa Çadırcı

mutlu günü çok,mutsuz günü yok denilebilecek yarınlar,sizlerin ve tüm sevdiklerinizin olsun.
25/06/2010 14:07

mutluluklar sizin olsun halil kazoğlu

Canım kardeşime ve nişanlısına mutluluklar diliyoruz. Ailece en güzel günlerin onların olmasını diliyoruz... Kucak dolusu sevgilerle... halil kazoğlu ve ailesi
25/06/2010 14:05

mutluluklar ALİ İHSAN

ALİ ABİ GENŞLERE MUTLULUKLAR.SAĞLIK SIHHAT DİLİYOR VE SENİ KARDEŞİMİ KUTLUYORUM.
25/06/2010 14:04

MUTLULUKLAR DİLERİM kadir köseler

Çizmecioğlu ve Bulduk ailesinin bu mutlu gününü kutlarım. her iki aileye mutluluklar dilerim. Ali abi senin gibi değerli bir insanın bu mutlulutları hakediyor. allah her iki aileye ömür boyun mutluluklar nasip etsin. hayırlı olsun.
25/06/2010 12:07

TEBRİKLER DR A.İNAN

Bu mutlu günde aranızda bulunamadığım için üzgünüm.Ömürboyu mutluluklar dileğiyle ...
25/06/2010 11:49

Tebrikler Bekir karaçizmeli

Allah Mutluluğunuzun Bir Ömür Boyu sürmesini Nasip etsin....
25/06/2010 11:23

"allah hayırlı uğurlu etsin Adil Haktankaçmaz

"allah hayırlı uğurlu etsin canım "allah hayırlı uğurlu etsin canım kardeşimALLAH Hep böyle mutluluklar versin"
25/06/2010 11:22

TEBRİKLER dr.afsoran

Böyle güzel insanlara böyle güzel bir dügünle birlikteliklerinin devamını diler sağlık ve mutluluklarının devamını dileriz HALE-AHMET SORAN
25/06/2010 11:03

"Allah hayırlı uğurlu etsin, Yücel Öcal

"Allah hayırlı uğurlu etsin,balayında antalya finikeye davetlim olarak beklerim..."
25/06/2010 11:01

Allah tamamına erdirsin Ecz. Yusuf KÜRKÇÜOĞLU

Değerli dostum Ali Çizmecioğlu'nun oğlu Affan ile Bulduk Ailesi'nin kızları Pınar'ı tebrik ederim. Allah tamamına erdirsin.
25/06/2010 10:42

İran dan sevgiler Faruk Kasapoğlu

Ali kardeşim İran dan sevgiler selamlar.Çocukları tebrik ediyorum.Allah mürrüvetlerini vetorunları göstermeyi nasip etsin..selamlar..
25/06/2010 10:40

mutluluklar diliyorum İzzettin ÖZDEMİR

Evlilige atılan bu ilk adımı tebrik ediyor mutluluklar diliyorum.
25/06/2010 10:39

Mutluluk ve başarılar Mehmet Emin Demirkol

Çizmecioğlu Ailesinin mutlu günü. Allah mutlu etsin kardeşim allah mesut etsin
25/06/2010 10:37

Mutluluklar Ali Rıza ÖZTÜRKMEN

Her zaman en iyisine layık kardeşime mutluluklar.. Canım kardeşime ve nişanlısına mutluluklar diliyoruz. Ailece en güzel günlerin onların olmasını diliyoruz... Kucak dolusu sevgilerle... ÖZTÜRKMEN AİLESİ
25/06/2010 10:02

Hayırlı olsun Mahmut Mancı

Genç çiftlerin bu mutlu günlerinde yanlarında olamıdığmdan dolayı sizlerin aracığıyla mutluluklar dilerm.
24/06/2010 23:16

Bu Kategorideki Diğer Haber Başlıkları

28.07.2014 18:36 · AY IŞIĞIM SEVİNÇ SAÇTI

28.07.2014 18:30 · Feci Kazada 4 Kişi Yaşamını Yitirdi

28.07.2014 13:54 · Otomobil Devrildi,4 Kişi Yaralandı

28.07.2014 08:38 · Ali Çizmecioğlu'ndan Bayram Mesajı

28.07.2014 08:01 · Öztürkmen'den Bayram Mesajı

28.07.2014 07:35 · Namaz Sonrası Mezarlığa Akın

28.07.2014 00:30 · URFASPOR'dan Bayram Mesajı

28.07.2014 00:20 · Çizmecioğlu'ndan Bayram Mesajı

27.07.2014 14:59 · Marius Niculae Urfaspor'a İmza Attı

27.07.2014 14:47 · Urfa'da Silahlı Kavga,3 Ağır Yaralı

27.07.2014 14:18 · Vekil ÖNEN Bayram Mesajı Yayınladı

27.07.2014 14:15 · ŞAKA'dan URFASPOR Açıklaması

27.07.2014 11:21 · Urfa'da Kaza,1 Ölü 13 Yaralı

27.07.2014 10:53 · Kasımpaşa'nın Urfaspor'a Ayıbı!

27.07.2014 07:45 · ARTIK SINIFTA KALMA YOK

27.07.2014 03:35 · İşte İl İl Bayram Namazı Saatleri

27.07.2014 02:13 · Erdoğan'dan 3 Dakikada 3 Gol-İzle

27.07.2014 01:26 · Acun'a Attırdı,Öptü,Kutladı

27.07.2014 00:57 · Bakan Çelik İftar Yemeğine Katıldı

26.07.2014 20:19 · URFASPOR:1-KASIMPAŞA:1

26.07.2014 20:00 · Başkan EKİNCİ Mesaj Yayınladı

26.07.2014 13:15 · Minibüs Tahliye Kanalına Uçtu

26.07.2014 12:38 · Fuat ALTUN'dan Kutlama Mesajı

26.07.2014 09:06 · YUNUSLAR HAZIR

26.07.2014 09:02 · Bakan Çelik Bugün Urfa'ya Geliyor

26.07.2014 05:57 · ÖNEN'den Önemli Açıklamalar

26.07.2014 00:18 · SGK'DAN BÜYÜK MÜJDE

25.07.2014 12:58 · Caniler Kafalarından Kurşunlamışlar

25.07.2014 12:48 · İKİ KARDEŞİN CESEDİ BULUNDU

25.07.2014 09:47 · Rektör MUTLU'ya "BARIŞ ÖDÜLÜ"

25.07.2014 09:33 · Urfaspor-Kasımpaşa Maçı Cumartesi

25.07.2014 08:40 · Engellilere Spor Yapma Fırsatı

25.07.2014 08:34 · Sigara Tiryakileri Bu Defa Yandı

25.07.2014 08:08 · SALDIRIYI PKK ÜSTLENDİ

25.07.2014 07:20 · NEREDE OY KULLANACAKSINIZ

25.07.2014 07:00 · URFA'DA YAKALANDILAR

25.07.2014 05:52 · Motosikletçinin Cenazesi İstanbulda

25.07.2014 00:10 · Bu Haber Yola Çıkanlar İçin

24.07.2014 15:53 · Kanala Düşen Kardeşler Kayıp

24.07.2014 12:04 · İşyerinden Altın Ve Para Çaldılar

24.07.2014 10:32 · İŞTE OY PUSULASI

24.07.2014 09:03 · VATANDAŞIN OTOBÜS ÇİLESİ

24.07.2014 07:15 · Harabe Evde 2 Ceset Bulundu

24.07.2014 05:11 · Sakal-ı Şerif İzdihamı

24.07.2014 00:39 · Altıparmak'tan Özçınar Açıklaması

24.07.2014 00:33 · İBO Yeniden Ameliyat Olacak

24.07.2014 00:26 · Üstad DURU Ve Basın Özgürlüğü

23.07.2014 17:18 · LYS SONUÇLARI AÇIKLANDI

23.07.2014 12:18 · CEYLANPINAR'DA ÇATIŞMA

23.07.2014 10:53 · BU GECE KADİR GECESİ



Flash Haber

BU GECE KADİR GECESİ

 Bu gece KAİR GECESİ.URFAPRESS olarak tüm İslam Aleminin KADİR GECESİ'ni kutluyoruz.İşte KADİR GECESİ ile ilgili bütün ayrıntılar.

Köşe Yazarları

Yaşar DURU

 

Halil ÇİNİ

 

Mustafa GÜMÜŞ

 

Belgin Turan SATICI

 

İmam Hüseyin SAVAŞ

 

Mahmut MANCI

 

Dr.Yusuf Vehbi OCAK

 

Osman Ataman BİNER

 

Fuat KÜRKÇÜOĞLU

 

Ömer N. KAPAKLI

 

Hayri ÜLGEN

 

C.REHAVİ

 

İnş.Yük.Müh.İbrahim H. OKUYAN

 

Ecz.Yusuf KÜRKÇÜOĞLU

 

Halil ÇAKIR

 

Hüseyin GÜZEL

 

Nuray AÇAR

 

Müslüm AKTÜRK

 

Mehmet CANBEYLİ

 

İbrahim TORU

 

Metin ŞENAY

 

Ahin GÜNEŞ

 

Nihat ÇAKIR

 

Tahir GÜLEBAK

 

Dr.Münip GÖRGÜN

 

Ali ÇİZMECİOĞLU

 

Mehmet BAYLAN

 

Zir.Müh.Hasan BAĞIŞ

 

Murat Şahin ŞAHANOĞLU

 

Reşat UZUN

 

İbrahim TORU

 

Mehmet YILDIRIM

 

Sabri SORGUÇ

 

Ayten DOĞAN

 

İbrahim OCAKOĞLU

 

İsmail MUTLU

 

Ahmet AKARSLAN

 

İsmail BAYRAM

 

Yrd.Doç.Dr.Halil CAN

 

İ.Halil HAKTANKAÇMAZ

 

Anasayfa     Günün Haberleri     Sitene Ekle     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim  

  28 Temmuz 2014