Anasayfa     Günün Haberleri     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim  

  24 Şubat 2018

   Özhaseki:SİZE GÖZ YUMAMAYIZ   Artık İl Dışına Gitmek Yok-Videolu   Artık Urfa Dışına Gitmek Yok-İZLE   Özhaseki Büyükşehir Belediyesinde   MİTİNG ALANINDA DÜZENLEME   ŞANLIURFA'DA KORKUNÇ KAZA   Bakan Özhaseki de Urfa'ya Geldi   Fakıbaba:"Çirkefliğe Gerek Yok.."   O Desteklemeler Bugün Ödeniyor   Haliliye'den 500 Bin Ekmek Desteği   Demirkol'dan Kongreye Davet Gezisi   Artık Onlarında Bir Dikili Ağacı Var  

Site İçi Arama

Röportaj

Cemal Akıl URFAPRESS'e Konuştu

 Cemal AKIL,URFAPRESS'ten arkadaşımız Necdet Karadeniz'e konuştu.İşte o röportaj:

Anket

URFASPOR TFF 1. LİG'E ÇIKARMI?
EVET
HAYIR
FİKRİM YOK

Günün Manşetleri

Artık İl Dışına Gitmek Yok-Videolu

Özhaseki:SİZE GÖZ YUMAMAYIZ

Günün Fotoğrafı

Önemli Linkler

Hava Durumu

ÇİZMECİOĞLU Ailesinin mutlu günü

24 Haziran 2010 22:22

ÇİZMECİOĞLU ve BULDUK Ailelerinin mutlu günü...
ÇİZMECİOĞLU ve BULDUK Ailelerinin mutlu günü...



URFAPRESS'in imtiyaz sahibi ve iş adamı Ali Çizmecioğlu'nun oğlu Müzik Öğretmeni Halil Affan Çizmecioğlu ile Kars-Sarıkamış'ın önde gelen köklü ailelerinden BULDUK Ailesinden Yusuf Bulduk'un kızı İngilizce Öğretmeni Pınar Bulduk dün akşam İstanbul'un önemli mekanlarından ,İstanbul Beykoz Korusunda yapılan mütevazı bir düğünle nişanlanarak evliliğe ilk adımı attılar...



300 konuğun ağırlandığı muhteşem gecede çiftin kirveliğini Urfa'nın sevilen simalarından ve önde gelen ailelerinden ,İstanbul'da yaşayan iş adamı Mehmet Oturakçı yaptı...



Gecede yine Urfa'nın sevilen,tanınan simalarından Vahap Tatlı,Pamukbank İstihbarat Genel Müdürü Rıfkı Karaçizmeli,Fuat Şurgun,Akşam Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni İlhami Davutoğlu ,THY Dünya ve Türkiye Satış Pazarlama Daire Başkanı Faruk Çizmecioğlu gibi isimlerin yanısıra Urfa'lı ünlü sanatçı Zekeriya ÜNLÜ katıldı...



Damat adayı Halil Affan Çizmecioğlu kendi düğününde yoğun istek üzerine duygusal şarkılar seslendirirken Zekeriya Ünlü ise anılarını anlatarak söylediği şarkılarla geceye renk kattı.Gecenin en önemli anı ise Zekeriya Ünlü'nün okuduğu "O BENİM BABAM" şarkısı anında ve sonrasında salonda bulunanları ağlatmasıydı...



URFAPRESS.NET

Bu haber şuana kadar 16058 defa okundu.

Yorum Ekle

Arkadaşına Gönder

Yazdır

HABER YORUMLARI

Bu Habere Toplam 52 Yorum Eklenmiştir.

Hayırlı olsun Mustafa Hayati ÇİZMECİOĞLU

Hayırlı olsun,mutluluklardileriz Trabzon
08/07/2010 14:08

Beni çok mutlu ettiniz. Ali Çizmecioğlu

Oğlum Halil Affan'ın mutlu gününde bizleri çiçekleriyle,telefonlarıyla,mesajlarıyla,yorumlarıyla,telgraflarıyla,bizzat düğüne gelerek onore eden siz tüm dostlarıma minnettarım.Bu işe soyunduğumuzda çok yalnız kalacağımı düşünmüştüm.Dostum kalmadı demiştim.Yanılmışım.Hepinize binlerce teşekkürler.İyiki varsınız.Sağolun.
29/06/2010 11:28

Zaman geçiyor!... Bülent Okutan

Çocukluğumdan beri Ali ağbim Urfa gençliğinde hep gözümde bir ekol olmuştur. Uzun boyu, şık giyimi,özenli saçları ile. Ama zaman Ali ağbi dinlemiyor. Ağbilerde gün gelip dedeliğe doğru yürüyor. Sen dede de olsan benim çocukluğumun, bugünümün, yarınımın Ali Ağbisi olacaksın merak etme. Zamana birlikte direneceğiz. Fakat mutluluğa asla. O yüzden ağır basan mutluluğuna ortak oluyor seni ve gençlerimizi gönülden kutluyorum Ali AĞBİ ciğim... BÜLENT
29/06/2010 01:12

Mutluluklar Mustafa AKAY

Ali abicim sizlerin vasıtasıyla oğlunuz ve gelininize mutluluklar ve ömür boyu sağlık dilerim.
28/06/2010 23:51

Hayırlı olsun Murat ALIŞKAN

Ömür boyu mutluluklar dilerim.Allah utandırmasın.
28/06/2010 15:58

mutluluklar diliyorum Ali Türkeri

"allah mesut mutlu etsin enişte "
28/06/2010 12:19

mutluluklar hale soran

ali abi kayınpeder oldun he yaşlandığının resmidir bu umarım ömür boyu mutlu olurlar
28/06/2010 12:11

mutluluklar diliyorum erdoğan boylu

"sevgili kardeşim dilerim mutluluğun sen ve sevdiklerinle birkilte bir ömür boyu sağlıkla devem etsin genç çiftlerimizede bir ömür boyu mutluluklar diliyorum kib slm "
28/06/2010 12:11

Haklısın ama mehmet ünlü

"Ali baba inian hazırlandım otobüs bilrtimide ayırtım.fakat senin gibi değerli bir akdaşın annesi vefa t etti onounla ilgilenmek zorunluğu hisettim onun için aranızda bulunamadım senden özür dilyor.damdtadayı ve gelin adayına mutluluklar dilyorum sevgiler"
28/06/2010 12:07

Ömür boyu mutluluklar M.Emin BAYDAĞ

Allah hayırlı uğrlu etsin gençlere bir ömür boyu mutluluklar dilerim.
28/06/2010 10:17

Mutluluklar dilerim İ.Halil DEMİRKOL

Allah hayırlı uğurlu etsin.Mutluluklar dilerim.
27/06/2010 17:00

ali çizmecioğlunun mutlu günü hikmet kasap kadı esk urfa spo

ali kardeşim bu mutlu gününüzde aranızda bulunamadıgım için çok üzgünümgençlerin günleri umutlu gelecekleri umutlu olsunder herkese selamlr
27/06/2010 16:25

ömür boyu mutluluklar dilerim ahmet demir

gençlere ömür boyu bir yastıkta mutlu umutlu bir ömür dilerim ali beyi kutlarım
27/06/2010 14:29

ömür boyu mutluluklar Faruk Kasapoğlu

"Gençlere ömür boyu mutluluklar dilerim.Ali kardeş Allah sanada torunlarını sevmeyi nasip etsin.Sağlık ve esenlikler.."
27/06/2010 09:48

Mutluluklar dilerim Beyzade Aslanbey

Mutluluklar dilerim allah mutlu mesut etsin
27/06/2010 09:23

allah hayırlı etsin. M.Celal Çiftçioğlu

allah hayırlı etsin.allah tamamına erdirsin.gençlere mutluluklar dilerim.
27/06/2010 09:19

Böylesi Gurur Verici Ahmet Şemsettin Gökdoğan

Böylesi Gurur Verici Allah Tüm Ailelere Böylesi Gurur Verici, Mutlulukları Nasip Etsin..Her İki Genç Kardeşime de,Mutluluklarının ve Heyecanlarının İlk Günkü Gibi, Bir Ömür Boyu...Sürmesini Dilerim.
27/06/2010 08:46

Çok sevindim Belgin Turan Satıcı

Hayırlı olsun. Allah tamamına erdirsin.
27/06/2010 08:42

mutluluklar dilerim Dr.Gönül Altıparmak

mutluluklar dilerim Allah hayırlı uğurlu etsin
26/06/2010 17:18

hayırlı olsun Ahmet Gökçin

hayırlı olsun darısı bekarların başına.
26/06/2010 17:11

mutluluklar diliyoruz ÖZTÜRKMEN Ailesi"

"Nice beraber mutlu yıllara... Sağlık ve mutluluklar diliyoruz. ÖZTÜRKMEN Ailesi"
26/06/2010 17:00

Mutluluklar A.Kadir Açar

Çizmecioğlu Ailesinin birbirinden güzel tüm fertlerine iki cihan saadeti dilerim.Sevgi dolu saygılarımla..."
26/06/2010 16:56

MUTLULUKLAR DİLERİM HÜSEYİN LEBLEBİCİOĞLU

BU MUTLU GECENİZDE BULUNAMADIĞIM İÇİN ÜZGÜNÜM.GENÇ ÇİFTİMİZE ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLERİM.
26/06/2010 13:35

Mutluluklar Dilerim sami YAMANGÖZ

Çizmecioglu Ailesine Mutluluklar Dılerım
26/06/2010 12:23

HARİKAYDI SERKAN İREMET

"Ali abicim harika bir geceydi senin adına yakışır bir ortamdı ne kadar çok sevenin oldugunu hepimiz gördük saygılar"
26/06/2010 12:03

MUTLULUKLAR DİLERİM ÖMER FARUK BEHRAM

ÇİZMECİOĞLU AİLESİNİN MUTLUĞUNUN DEVAMINI DİLER KARDEŞİME SAĞLIKLI NİCE GÜNLER TEMENİ EDERİM. SEVGİLERİMLE...
26/06/2010 11:50

mutluluklar dilerim. Bakır Erköseoğlu

. ÇİZMECİOĞLU AİLESİNE Mutluluklar diliyorum.
26/06/2010 11:22

mutluluklar dilerim. MUSTAFA MUTLU

Hep böyle güzel günlerde Görmek dilegile ,Evli çiftlere Mutluluklar diler Gözlerinden öperim.
26/06/2010 11:18

Kardeşim benim Fuat Şurgun

"Kardeşim benim ... can dostum ... yıllar sonra böyle mutlu bir günde nezih insanların arasında olmamızıve güzellikleri paylaşmamızı sağladığın için minnettarım... Bizde Ailece mutluluğunuzu paylaşıyoruz... Selam ve sevgiler Ali'ciğim..."
26/06/2010 10:31

Allah tamamına erdirsin Fuat kürkçüoğlu

. Bir babanın tadacağı en güzel tad.Ben oğlumu evlendirirken bu hazzı duydum.Allah tamamına erdirsisn.Allah seni başlarından eksik etmesin.
26/06/2010 07:06

afferin affan halil balıkçıoglu

sizleri kutluyor mutluluklar diliyorum....
25/06/2010 22:00

GÜZELLİKLER SİZİN İSMAİL BOZKURT[ABUFATİH]

GENÇLERİ TEBRİK EDİYOR ALİ ABİYE SIHHATLİ YARINLAR DİLERİM.
25/06/2010 20:00

Tebrikler Bakır YETİM

Sevgili Ali Abi, Genç çifte mutluluklar diler, Düğünlerinde buluşmak temennisiyle. Ayrıca Mutlu gününüzü sizinle paylaşan tüm dostlara sevgi ve saygılarımı sunarım.
25/06/2010 16:28

mutluluklar kaleci ferhat

allah BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR VERSİN İNŞALLAH
25/06/2010 15:58

mutluluklar mehmet sert

"Ali abicim gençleri tebrik eder gözlerinden öperim."
25/06/2010 15:36

mutluluklar serkan iremet

mutluluklar Evet harika bir geceydi ve orada olmak güzeldi mutluluklar
25/06/2010 14:28

mutluluklar mutlu

ali abime ve yengeme hayırlı bu mutlu günde mutlulukları artar inşallih halil affan yegenime mutluluklar dilerim
25/06/2010 14:09

mutluluklar Gazeteci Mustafa Çadırcı

mutlu günü çok,mutsuz günü yok denilebilecek yarınlar,sizlerin ve tüm sevdiklerinizin olsun.
25/06/2010 14:07

mutluluklar sizin olsun halil kazoğlu

Canım kardeşime ve nişanlısına mutluluklar diliyoruz. Ailece en güzel günlerin onların olmasını diliyoruz... Kucak dolusu sevgilerle... halil kazoğlu ve ailesi
25/06/2010 14:05

mutluluklar ALİ İHSAN

ALİ ABİ GENŞLERE MUTLULUKLAR.SAĞLIK SIHHAT DİLİYOR VE SENİ KARDEŞİMİ KUTLUYORUM.
25/06/2010 14:04

MUTLULUKLAR DİLERİM kadir köseler

Çizmecioğlu ve Bulduk ailesinin bu mutlu gününü kutlarım. her iki aileye mutluluklar dilerim. Ali abi senin gibi değerli bir insanın bu mutlulutları hakediyor. allah her iki aileye ömür boyun mutluluklar nasip etsin. hayırlı olsun.
25/06/2010 12:07

TEBRİKLER DR A.İNAN

Bu mutlu günde aranızda bulunamadığım için üzgünüm.Ömürboyu mutluluklar dileğiyle ...
25/06/2010 11:49

Tebrikler Bekir karaçizmeli

Allah Mutluluğunuzun Bir Ömür Boyu sürmesini Nasip etsin....
25/06/2010 11:23

"allah hayırlı uğurlu etsin Adil Haktankaçmaz

"allah hayırlı uğurlu etsin canım "allah hayırlı uğurlu etsin canım kardeşimALLAH Hep böyle mutluluklar versin"
25/06/2010 11:22

TEBRİKLER dr.afsoran

Böyle güzel insanlara böyle güzel bir dügünle birlikteliklerinin devamını diler sağlık ve mutluluklarının devamını dileriz HALE-AHMET SORAN
25/06/2010 11:03

"Allah hayırlı uğurlu etsin, Yücel Öcal

"Allah hayırlı uğurlu etsin,balayında antalya finikeye davetlim olarak beklerim..."
25/06/2010 11:01

Allah tamamına erdirsin Ecz. Yusuf KÜRKÇÜOĞLU

Değerli dostum Ali Çizmecioğlu'nun oğlu Affan ile Bulduk Ailesi'nin kızları Pınar'ı tebrik ederim. Allah tamamına erdirsin.
25/06/2010 10:42

İran dan sevgiler Faruk Kasapoğlu

Ali kardeşim İran dan sevgiler selamlar.Çocukları tebrik ediyorum.Allah mürrüvetlerini vetorunları göstermeyi nasip etsin..selamlar..
25/06/2010 10:40

mutluluklar diliyorum İzzettin ÖZDEMİR

Evlilige atılan bu ilk adımı tebrik ediyor mutluluklar diliyorum.
25/06/2010 10:39

Mutluluk ve başarılar Mehmet Emin Demirkol

Çizmecioğlu Ailesinin mutlu günü. Allah mutlu etsin kardeşim allah mesut etsin
25/06/2010 10:37

Mutluluklar Ali Rıza ÖZTÜRKMEN

Her zaman en iyisine layık kardeşime mutluluklar.. Canım kardeşime ve nişanlısına mutluluklar diliyoruz. Ailece en güzel günlerin onların olmasını diliyoruz... Kucak dolusu sevgilerle... ÖZTÜRKMEN AİLESİ
25/06/2010 10:02

Hayırlı olsun Mahmut Mancı

Genç çiftlerin bu mutlu günlerinde yanlarında olamıdığmdan dolayı sizlerin aracığıyla mutluluklar dilerm.
24/06/2010 23:16

Bu Kategorideki Diğer Haber Başlıkları

24.02.2018 00:49 · Özhaseki:SİZE GÖZ YUMAMAYIZ

24.02.2018 00:18 · Artık İl Dışına Gitmek Yok-Videolu

23.02.2018 18:00 · Artık Urfa Dışına Gitmek Yok-İZLE

23.02.2018 11:46 · ŞANLIURFA'DA KORKUNÇ KAZA

23.02.2018 11:16 · Özhaseki Büyükşehir Belediyesinde

23.02.2018 11:12 · Bakan Özhaseki de Urfa'ya Geldi

23.02.2018 09:40 · SN.ALİ YASAK'A AÇIK MEKTUP..

23.02.2018 09:37 · MİTİNG ALANINDA DÜZENLEME

23.02.2018 09:15 · Fakıbaba:"Çirkefliğe Gerek Yok.."

23.02.2018 09:00 · O Desteklemeler Bugün Ödeniyor

23.02.2018 08:27 · Artık Onlarında Bir Dikili Ağacı Var

23.02.2018 08:22 · İşte Fakıbaba'nın Bugünkü Proğramı

23.02.2018 08:07 · Urfa AKABE MAME'sini Kaybetti

23.02.2018 01:00 · Demirkol'dan Kongreye Davet Gezisi

23.02.2018 00:22 · Haliliye'den 500 Bin Ekmek Desteği

22.02.2018 13:25 · Urfa PÖH Afrin'ne Gitti-Videolu

22.02.2018 12:33 · BAKAN URFA'DA AÇIKLADI

22.02.2018 12:25 · Bakanlar Büyükşehir Belediyesinde

22.02.2018 10:29 · URFA'DA ZİRVE GİBİ TOPLANTI

22.02.2018 09:00 · FAKIBABA URFA'YA GELDİ

22.02.2018 08:33 · Urfaspor'dan Taktik Antrenmanı

22.02.2018 08:19 · Urfa Cumhurbaşkanını Bekliyor

22.02.2018 00:36 · FAKIBABA BUGÜN URFA'DA

22.02.2018 00:09 · Şanlıurfa'da Zincirleme Kaza

22.02.2018 00:03 · Urfaspor Maçının Günü Yine Değişti

21.02.2018 16:15 · İttifakın Detayları Belli Oldu

21.02.2018 16:00 · ÇİÇEKLERLE KARŞILANDILAR

21.02.2018 14:10 · URFA'DA SEVGİ GÖSTERİLERİ

21.02.2018 12:43 · Ahmet Taşyürek'ten Açıklamalar-İzle

21.02.2018 11:02 · Demirkol Din Görevlileriyle Buluştu

21.02.2018 08:43 · Gözaltılık Haber Bu Kez Ödül Getirdi

21.02.2018 07:55 · İşte Bugüne Kadar AFRİN Bilançosu

21.02.2018 06:38 · İttifak Yasası Bugün Mecliste

21.02.2018 05:49 · Göbeklitepe Yeni Yüzüyle Hazır

21.02.2018 01:27 · AHMET TAŞYÜREK SAHAYA İNDİ

21.02.2018 00:28 · URFA'nın Fidanları Akçakale'den

20.02.2018 13:15 · Şehidimize Hakaret Etti,Tutuklandı

20.02.2018 13:10 · Urfa Cumhurbaşkanına Hazırlanıyor

20.02.2018 12:15 · URFA'DA ÇOK SAYIDA GÖZALTI VAR

20.02.2018 10:18 · Çölyak Hastalarına Destek Geldi

20.02.2018 09:36 · "Nazik bir insanımdır,ama..!"

20.02.2018 09:36 · 3 BAKAN URFA'YA GELİYOR